Accepterad Heeblom | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Heeblom

Ditt discordnamn: Heeblom#1828

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag vill vara en del av denna server då jag verkligen brinner för att den ska bra. Jag tycker alltid det är kul att utvecklas och därför så ansöker jag om staff. Jag har väldigt bra koll på alla kommands och hur man ska handskas med alla slags olika människor då jag har väldigt goda tidigare kunskaper då jag tidigare har varit admin samt Head admin på Norrland rp (2 års sedan nu). Jag vill vara med och förbättra denna servers rp då jag sett att den har gått ner lite på dom scenarion jag har varit med på. Jag är väldigt aktiv samt att jag är lugn och harmonisk och samt väldigt driven person. Jag har velat vara med och hjälpa staff teamet väldigt länge då jag tycker att grupparbetet är väldigt roligt och att generellt att hjälpa till människor har jag alltid tyckt vara roligt. Samt att det nästan inte går och ha en vanlig dialog med någon längre utan att få dåliga kommentarer som cp och saker tycker det är tråkigt eftersom att rpn bara blir hetsig och inte kul.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16:00 till klockan 22:00
Tisdag: 17:00 till klockan 22:00
Onsdag: 13:00 till klockan 23:00
Torsdag: 18:00 till klockan 21:00
Fredag 14:00 till klockan 02:00
Lördag 12:00 till 12:00 på kvällen
Söndagar 18:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Admin på silverberget hette servern ungefär 2 år sedan
Head Admin på Norrland rp 2 års sedan
Sedan har jag tidigare varit helper på unive.

/kick
/sv
/setjobb
/noclip
/Skin
/freeze
/unfreeze
/unbann
/bring
/who
/goto
/gicecash
/giveitem
/tpm
/ooc
/v fordon

Jag blev demotad då jag tog ett support ärende av ett scenario jag själv var med i detta fick man inte göra och det var något som jag inte blivit informerad om tyckte det var lite hårt att bli av med allting utan jag tycker en varning hade räckt men det är såklart upp till dom högre och jag respekterar beslutet till 110 procent.

Så jag har väldigt goda kunskaper om va rollen innebär samt kommandon osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej asså jag är redo för allt möjligt typ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka