Accepterad Heeblom | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heekan

Aktiv Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Heeblom

Vad heter du på discord? Heeblom#1828

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00 till klockan 22:00
Tisdag: 17:00 till klockan 22:00
Onsdag: 13:00 till klockan 23:00
Torsdag: 18:00 till klockan 21:00
Fredag 14:00 till klockan 02:00
Lördag 12:00 till 12:00 på kvällen
Söndagar 18:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 och 2 månader isch.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger vissa för powergaming då jag inte rpat lika bra som förväntat vid krockar oså vidare, och 2 för dåligt scenario då jag hade op bil i butiksrån.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som jobbar med dom lite mindre men ändå viktiga arbeten på serven som inte helpers mod osv har tid att ta hand om tex att dva bilar mitt på vägen eller banna lallare med mera. Man kan säga att dom jobbar med att avlasta det mindre viktiga uppgifterna. En servervakt åker inte runt och letar fel för att banna utan man rpar bara som vanligt men om mans ser ett regelbrott så ska man slå till. En servervakt är också en person som man ska kunna lite på och att den ska visa ett gott exempel på hur saker och ting ska gå till.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har väldigt bra koll på unives rp samt väldigt bra koll på alla regler och policy unive har. Jag är lugn och harmonisk så jag vet hur man ska handskas men alla olika slags personer. Man ska också välja mig eftersom att jag aldrig skulle abusa min perms tycker det helt ärligt är äckligt beteende. Jag har bra koll på vilka perms man får och vet hur dess ska användas och inte. Samt så är jag polis vilket underlättar mycket då¨jag åker runt mycket och ser mycket copbait och personer som lallar i våra polis scenarion detta tycker jag är tråkigt eftersom att det förstöt hela polis rpn och eftersom att jag åker runt mycket ser jag väldigt många bilar som bara står helt trasiga på vägarna vilket jag hade dvat. Jag var precis staff så jag har bra erfarenheter.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som har koll på reglerna samt vet hur hen ska använda sina perms på bästa möjliga sätt så att det blir en seriös och rolig rp för alla. Samt att en servervakt ska kunna ta kritik av högre utan att bli arg osv en servervakt som inte lyssnar på andra är inte en bra servervakt. En servervakt som inte abusar och är inte är korrupt är en bra servervakt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Om man abusar sina perms tex i en skottlossning sätter på /toggleid för att se exakt vart alla befinner sig, då har dom abusat sina perms och därmed begåt korruption. Ansvaret som en servervakt är ju absolut mycket större eftersom att dom har perms och kan förstöra rpn på ett mycket större sätt än vad en vanlig medlem kan göra.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka