Accepterad Hedvig Sjödin | Medlem ansökning (troxe.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hedvig Sjödin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Kylén

Vad är ditt discord namn? AlexanderK

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2007

Berätta om din karaktär. peder johanesson eller pedro som han egentligen heter men han föredrar peder. Han är född 2000-06-10, Har bott med sin mamma, pappa och sina två syskon. Har alltid haft en bra uppväxt samt bra betyg under alla skolår. Han valde att gå el-och energiprogrammet under sina gymnasieår men har efter ett års tid som elektriker valt att gå vidare för att plugga till polis vilket han blev färdig med för 3 år sedan. Han har gjorde sin aspirant tid. Han har mycket erfarenhet. Han bor tillsammans med sin flickvän (snart fru) i grannkommunen men de båda känner att det är dags att flytta vidare till en annan stad och pröva på att hjälpa till inom en ny kår efter en lång tids semester!
Han är en social, omtänksam och snäll person, Vill alla alltid väl och ser alltid till så att andra har det bra innan han tar hand om sig själv.

Hans intressen är att ha roligt, umgås med folk och sin flickvän. Han är väldigt fartfylld så han älskar att åka på spontan saker typ ut och cykla i bergen på en picknick, han tycker även om att jobba med människor och hjälpa folk därav vill han fortsätta jobba som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med roliga scenarion som båda sidorna tycker är roligt, scenarion där regler följs och där faktiskt alla har kul. Jag ska göra så gott jag kan att lämna ett gott avtryck efter mig och inte sänka serverns rollspel på något sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man INTE spelar för powergaming 2, alltså att man spelar för makt och pengar, man ska följa reglerna så att båda sidorna tycker att scenariot är kul att rpa i.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, powergaming, sunt förnuft, meta, fear rp, fail rp, powergaming 2, vdm, rdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat FiveM sedan 2020 och spelat på typ alla de största servrarna i sverige, har tidiagare spelat på unive väldigt många timmar tidigare och känner att det är dags att komma tillbaka nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka