Nekad hedinman | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hedinman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198826628021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? El Patron#8923

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en rysk man som har väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i Ryssland som var med i en rysk mafia där dom höll på med droger och vapen. Jag som liten såg upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor så att vi var tvungna att flytta till sverige då min fars mafia var efter min mor när vi då kom till Sverige hade vi väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som försäljning av droger mm. Detta höll på ett bra tag och det är dit där jag tagit mig nu där jag vill öppna en mafia för att både minnas min far och för att göra han stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har Rpat länge på olika servrar och på väldigt seriösa servrar, och jag vill bli medlem på *unive* för jag tycker om comunityt och vill bidra till ett nice samhälle och ha roligt såklart.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om spelar mängden, alltså hur många som är online. Men också för att det är sveriges största RP server. Tycker även om RPn nivån.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis, men har sett många på twitch streama just Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med just mitt rollspel så vill jag bli igenkänd som den man inte vill mucka med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill hjälpa samhället till det bästa det kan bli, men även vill jag ha en goodtime.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var snut på begrip jag var *inspektör/ insattstyrka. Men jag sa upp mig, och sa att jag ska gå vidare med mitt liv. Så jag har slutat kört på Begrip och vill börja Rpa på Unive ist.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.//MVH Liam

Samt finner ej din discord.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka