Accepterad hedinman | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hedinman

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198826628021/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam06#8923

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Andersson en polsk man som har väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i poland som var med i en polsk mafia där dom höll på med droger vapen och mm. jag som liten såg jag upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han. Men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor så att vi var tvungna att flytta till sverige då min fars mafia var efter min mor när vi då kom till Sverige hade vi väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som försäljning av droger mm. detta höll på ett bra tag och det är ditt där jag tagit mig nu där jag vill öppna en mafia för att både minnas min far och för att göra han stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servaren har en väldigt bra och hög nivå på rp och det är precis det som jag söker eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och inte springer runt och dödar folk. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server men också att det finns så många spel alternativ på denna server som bilar och jobb

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som visade den på sin dator och sedan så började vi spela och jag fastnade för denna servern, men har också sett på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att spela på denna server är att leva ut rp en till fullo och klara av så många lägen som möjligt utan stress. Men jag vill också hjälpa servern eftersom att jag har läst alla regler så vill jag använda mig av dom kunskaper jag har men också fortsätta lära mig mer om den här servern och att inte kunna koma in i t.e.x passiv mode så med det sagt skulle jag vilja gå med för att spela ut unive till fullo och hjälpa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bidra med att vara en trevlig spelare på eran rp server och kommer att försöka göra det så roligt för alla omkring mig att spela på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen annan server en unive just nu och förhoppnings vis för alltid.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår till 100%

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka