Ej Antagen Hedgehog | Chef-jobb ansökan (realpaolo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hedgehog

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
892
Reaction score
32
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Hedgehog

Vad heter du på discord? hedgehog0140

Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 1 år snart till och från

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har varit fd PA på securitas samt varit chef på en annan server. Det har ledd till att jag har bättre kunskaper om hur man haterar personal, stressiga situationer och få folk att tycka RPn är rolig. Dessutom vill jag se till att de som ska komma till skyclub ska ha en så roligt och trevlig upplevelse genom att förbättra lokalerna och ha öppet så mycket som det går samt att personal ska bidra till en bra arbetsmiljö.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill återuppliva skyclub genom att höja aktiviteten och få folk att komma hit och rpa samt göra roliga scenarion. jag har erfarenhet av hur man rekryterar folk för att tycka jobbet är roligt som kommer hjälpa mig att höja RPn och bidra med rolig, sesiös och trevlig personal.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer Rpa som chef så mycket som det går så att man har stabila medarbetare och känna att det går bra. skulle säga några timmar om dan.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka