Antagen Hedgehog | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hedgehog

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
892
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Hedgehog

Ditt discordnamn: hedgehog0140

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en driven och duktig person som har varit med i denna servern ett bra tag. Jag vill bidra till serverns välmående på alla sätt och framförallt RPn. Jag är en mogen och lätt person att kommunicera med, dessutom har jag stora kunskaper om reglerna på servern och kan därför bidra med en hög standard. Jag vill framförallt ta spelarnas behov som nr1 och kommer specca samt ta reports.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker folk gör lite små missar hit och dit när det kommer till RPn. Detta kan resultera i att RP nivån sänks, för scenariot eller till och med servern när det börjar bli en standard att alla gör det. De vill inte ha den sociala RPn och bara gå förbi den delen. Det är det som brister som jag har noterat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Problemen kommer att gradvis försvinna men man kan alltid förbättra det eller till och med lösa dem. Därför ska man sammarbeta och ha bra kommunikation med varran. Detta får man genom att man kan ta olika uppgifter för dagens gång tex att någon bara speccar sjukhuset medans några andra gör slumpmässiga kontroller och speccar vem som helst.

Lösning: Gå folk återgärder som har oseriös RP eller som inte är här för att RPa alls. Specca mer så att folk börjar bete sig mera och inse att vissa handlingar kan få konsekvenser. Man ska också uppmuntra folk att dra ut på scenarion och försöka vara lite kreativa i dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vi staffs är mentorer för de personerna som RPar men också de nya personer som kommer in. Därför ska man vara välkomnande och agera professionellt. Man ska heller inte vara orolig att man ska behöva ta ågergärder när det faktis behövs och visa vart gränsen går. Vi ska också vara öppna, lyssna på spelare och förstå dera situation samt att visa respekt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska inte tillbringa så mycket tid på att RPa längre eftersom jag vill visa passion till servern. Jag går i skolan och måste såklart göra läxor och prov. Jag har träning 2 gånger i veckan med möjligtvis en match på en helgdag. utöver dessa situationer kommer jag vara aktiv på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan Juni 2023 och är en återkommande medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, på lite små servar för ett tag sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig också ta RP eller supp ifall att det skulle behövas men skulle helst vela vara krim då det är där det brister enligt mig.

Senast ändrad:
Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka