Ej Antagen Hedgehog | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hedgehog

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
892
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Hedgehog

Vad heter du på discord? hedgehog0140

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar kan jag säkert vara på servern mellan 16:00-22:00 och på helger är det mellan 11:00-23:00. Jag sitter ju inte heller och gibbar i sträck hela tiden heller utan det kan variera. Sen skall jag också försöka vara så aktiv jag kan utom dessa tider också ifall det funkar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 16 april 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/abff7dc97f55ca7191c450b65f14b3d9 Jag har blivigt bannad 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig har en servervakt kåll på servern så att det inte blir så mycket lallande samt att icke medlemmar bryter mot regler eller andra personer också bryter mot regler. Skälv så ska man också spela samt RPa och vägvisa andra spelare till bättre RP och säga vad de kan förbättra deras RP.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa staffs att slippa behöva hålla på med små regelbrott samt att jag också vill se till att alla har en bra tid på server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man är partisk och abusar sin makt som SV. Detta kan bero på olika skäl men de flesta jag skulle kunna tänka mig är att de vill vinna genom att abusa sin makt. tex, du slår ner din polare och han dör, då ber han om en rev fast det var ett scenario. Då skall han in till sjukan och inte få en revv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka