Nekad hector | Whitelist ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hector

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991189611

Vad är ditt namn i verkligheten? hector

Vad är ditt discord namn? Powermackan05#0178

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är 51 år gammal gubbe med många framtids planer han är en väldigt snäll kille som hjärna ställer upp med saker men han kan bli väldigt arg men det händer sällan hans bakgrund är att han har haft en väldigt dålig uppväxt med alkohol inblandat men han själv är värdens snällaste skojar och har sig hans intressen är mc motorcyklar älskar att skruva med dem han gjorde det när han var liten med sin pappa

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vet hur man ska bete sig jag är en van rp som är trött på lall jag gillar seriösa servrar och kommer bidra till att det blir seriöst

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det öppnar nya möjligheter på servern saker som man kan göra när man har wl samt vet jag hur man ska bete sig om man har wl

Hur hittade du Multistaden? när jag började spela fivem så var det multistaden den första servern jag besökte och har alltid tyckt att multistaden är den bästa på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? att rp och ha kul göra lite allt möjligt prova på olika jobb som polis kanske eller typ bil försäljare osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på den här servern dem andra är dåliga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka