Accepterad HebunUS | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HebunUS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404076324/

Ditt Hex-ID: 11000011a740324

Vad är din discord tagg? Ahmet.#1923

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming, rp:ar inte på skador när du frontalkrockar med en bil på motorvägen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rp:ade inte på skador i den situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en butikrån jag var i en biljakt jag pittade gärningsmansbil 5 sekunder efter det en bil krockade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter bilen krockade mig jag väntat 20 sekunder i samma plats i min bil och det var för att jag började rpa på skador men när jag kollade den andra bilen som krockade mig han fortsatt med sin bil med 400 km/h och jag tänkte det var dsync eller nåt likadant och jag fortsatt köra bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnat gjort annorlunda med stanna i min position och rpa skador. Det skulle fixat allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, oavsett vad som hände jag måste rpa. Jag ska bli mer försiktigt i rpa skador, förlått för min fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är min första ban och jag vill att det ska bli min sista, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka