Antagen hebbius | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hebbius

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: Hebbius

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive för att hjälpa till staff teamet och för att förbättra Unive rp så att alla har roligt att rp på Unive som kommer leda till ännu mera spelare inom Unive. Det jag har märkt under min tid som jag har spelat är att deta kan bli lite ooc Och olika regelbrott som Suntförnuft, Rdm inom Unive. jag kommer göra mitt bästa för att göra rpn mer realistict genom att ta återgärder på folk som begår regelbrott och göra så att dem fattar vad de sker för återgärder om dem ej kan bete sig. Jag vill hålla koll så att ingen i Unive hackar eller kan få någon orättvist framsteg inom rp och allmänt. Jag kommer alltid ha klara bevis på när någon begår regelbrottet innan jag skickar hen på ban. Jag kommer alltid skicka ut i ban bevis med all info samt bevis som alla kan se. Jag kommer alltid vara aktiv inom staff arbete och support arbete, Jag kommer prioritera mitt staff arbete före min rp. Jag har massor av tidigare erfarenheter inom staff arbete och olika arbetsområden. Jag har tidigare varit staff i Centic, Vation och Avena. Om jag blir helper vill jag ta olika arbetsoråden som Donations ansvarig, Krim ansvarig, Medlemskaps ansvarig och krim ansvarig. Jag har tidigare erfaranheter inom dessa områden så jag tror attt dessa hade passat mig bra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Under min tid som jag har rpat på servern har jag märkt att det kan begå olika regelbrott. Det jag har set mest av är nog Ooc, RDM, Suntförnuft, Copbait och socialrp. Som jag har märkt så är det mycke brist inom socialrp. Ibland när jag var och plockade tillexmepel olika droger så har jag märkt att olika folk kommer och rånar en ifrån igen stans och själv tycker jag att det är brist på socialrp och hade tyckt att det skulle vart roligare om att dem iställt för att komma rån och sen dra så kommer dem kanske frågar olika frågor och sedan rånar och detta tycker jag också ingår till områden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att tillsammans skall jag och det övriga staff teamet våga ge ut mer återgärder och kanske hårdare så att folk inser vad det blir för återgärder för deras händelser. Så att dem slutar och förbetrar deras rp. Det kommer att leda till att server får bättre och roligare rp som attracterar mera spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Sjäv tycker jag att man agerar professionellt inom sin staff roll igenom att visa att man är mogen, Man visar aktivitet inom support, specc och reports, Man visar också respekt till alla spelare i unive spelar ingen roll vad hen har för roller eller kön eller hudfärg, man vågar ta hårda återgärder om någon begår ett hårt regelbrott, man sitter inte inne i support och skriker på folk man har ett ärende med utan man håller ärende lungt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Själv så lägger jag självklar mitt privata liv före mitt staff arbete och rpande men om man inte tänker på mitt privata liv så lägger jag mitt staff arbete före rpeandet. Alltså jag kommer göra mer staff arbete än att rpa på unive. men kommer skriva en lista som vissar circka när jag kommer vara aktiv inom staff arbete.
Måndag: Slutar skolan 15:45. Kommer hem runt 16:30. Privata sker 16:30 - 17:00 Staff arbete 17:00 - 19:00 tar paus kanske äter mat 20:30 - 22:30
resten av vardagarna: slutar 14:45 kommer hem 15:30 privata saker 15:30 - 16:00 staff arbete 16:00 - 19:00 tar paus. staff arbete 20:30 - 22:30
helger ser lite olika ut men ibland. 13:00 - 18:00 staff arbete och kanske 1 timme rp och kanske en liten paus under tiden 18:00 - 20:00 ute med vänner 20:00 - 01:30 staff arbete och om det är lungt under kvällen kanske lite rpande

Hur länge har du spelat på Unive? oktober 10, 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, som jag skrev förr så har jag massor av tidigare erfarenheter som staff som tillexempel Centic, Vation Och Aaven och andra små servrar som jag inte tycker är nödvändigt att nämna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det som jag är minst förberedd för skulle nog vara event ansvarig. Har vart event ansvarig tidigare en gång men gick åthelvete. Tror nog jag aldrig kommer ta event som arbetsområde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka