Nekad headshot_235 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

headshot_235

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199371729274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalte

Vad är ditt discord namn? stgh34dshot1#9806

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle och är 20 år gammal. Olle är uppväxt i Göteborg och var en väldigt bråkig unge. Olle hade det svårt i skolan och efter högstadiet hoppade han av skolan och ville börja tjäna pengar. Han började att tillverka och sälja droger och blev rik på det. Men han hade många fiender som ville ha honom död. Polisen var även efter han. Han bestämde sig för att fly utomlands och han lyckades fly till Usa där ingen kände igen honom. Nu vill han starta om från början med sina affärer och kunna bli rik igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inte en så erfaren rp spelare men jag tycker det är väldigt roligt. Jag kommer att bidra med bra och trevlig rp. Jag följer alla serverns regler och respekterar alla serverns regler till 100%. Jag vill utveckla min nivå inom rp och kunna förbättra mig själv. Jag har spelat unive utan medlemskap och det är inte lika roligt. Hoppas jag kan bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, rolig och seriös rp. Hjälpa nya medlemmar hur man kan bli bättre. Jag kommer följa alla regler och ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att jag ej ska spela för att vinna själv utan det ska vara roligt för båda parterna man ska ej spela för makt och pengar. Om man spelar för makt och pengar kommer ej det att bli roligt för båda partnerna utan bara för den som vinner och det är dålig rp.

Hur hittade du Unive? Tiktok och Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka