Nekad Headshot Janne | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
86
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? anderskungen730

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Berg 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam, arbetsglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jans bakgrund har handlat mycket om att försöka hitta folk att hänga med,även om det inte alltid varit så lätt för honom så ger han inte upp. Han har också jobbat mycket med att spara ihop till sin dröm bil. Hans framtidsplaner är att få jobba med det han alltid drömt om, alltså sälja bilar. Han älskar bilar och han älskar även att jobba, han tycker att jobbet är som en säker plats för honom, men det har tyvärr gett han några konsekvenser, bland annat har han just nu både knä- och ryggproblem. Detta har påverkat honom ganska mycket då han inte kan jobba lika mycket och även inte med de sakerna som han vill göra mest, alltså till exempel byta däck eller jobba mycket under bilen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både seriös rp och mycket humor. Jag kan även bidra med mycket hjälp åt andra spelare/personer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter motståndaren vinna för att hålla scenariot roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit stor lärdom av mina tidigare bans och har aldrig blivit bannad av sam anledning upprepande gånger.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är att man inte får använda ett fordon som ett vapen på någon annan som att t.ex köra över dom. RDM är att man inte för skuta eller slå någon utan någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner att jag har berättat allt som är nödvändigt att veta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka