Accepterad HBsmunkar | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HBsmunkar

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
3
Användarnamn: HBsmunkar

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gregerthemongo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton HB Sundh

Vad är ditt discord namn? gяεgεятнεмσηgσ#1843

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som vill göra stora framsteg inom det kriminella och gillar att köra snabba bilar. Han är driven och letar efter nya saker att göra hela tiden. intressen är snygga och snabba bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha ett mer seriöst jobb och vill inte vara begränsad på samma sätt vilket gör att det kommer bli roligare att spela. Jag spelar bara seriös RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna få ett seriöst jobb och att det här är den enda bra svenska servern

Hur många timmar har du på FiveM? 70

Hur hittade du Multistaden? var en av topp servrarna

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad för rdm första gången jag körde för att en kompis lurade mig att slå ner någon

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara multistaden

Senast ändrad:
Hej!

Kul att du vill bli en del av gemenskapen. Jag har kollat igenom din ansökan och ser att den behöver utvecklas. Frågorna som behöver utvecklas är:

Berätta om din karaktär.
Varför ska just du bli whitelistad?
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

På frågan Berätta om din karaktär. Kan du tex berätta om hur personen är och vilka intressen denne har.

På frågan Varför ska just du bli whitelistad? Kan du berätta om vad du kommer att tillföra till servern och övertyga oss om varför du förtjänar whitelist.

På frågan ”Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?” Kan du berätta bra anledningar till varför du vill ha whitelist.

Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka