Accepterad hbenke | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hbenke

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin persson

Vad är ditt discord namn? hbenke.

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Berätta om din karaktär. Hamza krona är 15 år, har släkt och familj från Italien, flyttade till Sverige med sin familj när han var cirka tre år på grund av pappans yrkesmöjligheter som mäklare. Han träffad nya vänner samt som han sparade pengar till en bil resa fortsätter här på ortenwave. Hamza är ganska lugn av sig, så länge ingen bråkar med någon eller han själv. Hans mål i staden är att bli miljonär tillsammans med vänner. Hans intressen är att köra bil, hänga med vänner och prata med främlingar och han älskar att spela ishockey och basket ett annat intresse är att kolla på snygga tjejer och skaffa coola snygga bilar i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag kommer bidra med bra RP, och jag kommer vara en aktiv spelare (nästan varje dag). Jag kan det mesta inom roleplay sedan tidigare och har kört RP på en annan FiveM server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna ett scenario. Man ska spela för o SKAPA scenario som är roliga för båda medspelarna.

Hur hittade du Unive? Via streamer och sociala medier

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka