Accepterad Hazenator | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hazenator

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199698356546/

Ditt Hex-ID: steam:110000167992942

Vad är din discord tagg? haze74.

Vem var det som bannade dig? Berra taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-29 161313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mot en bil som var med i en pågående skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Scenariot eskalerade till en stor skottlossning efter att vi hade en lite mindre skottlossning lite utanför falck. De körde till en onway ochhJag dog. Efter så fick jag ett pm av taxi att jag skulle hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Felaktig eftersom att jag sköt mot en bil som var med under hela skottlossningen. Jag hade inte pratat med honom men han var fortfarande med och han hade åkt på prio från sina grabbar. Han har varit med under en lång tid och följt efter. Han har även varit först och lett alla bilar åt ett visst håll, (kan man se på mitt klipp om man skulle vilja kolla på det). Hans allians skjuter under tiden mot folk i mitt gäng och så ser jag att bruna bilen åker förbi och då hoppar jag ut och skjuter mot den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av de bannsen. Hälften har varit felaktiga som denna och då har jag blivit unbannad väldigt snabbt eftersom det har blivit fel i staffsen beslut som de har kommit på i efterhand. Men de bansen som har varit riktiga bans har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat försöka jaga honom direkt istället för att hoppa ut och skjuta. Jag tror att han hade kört iväg och deras bli är snabbare än vår så vi skulle inte haft någon chans och eftersom att jag visste det så tog jag beslutet att hoppa ut på bilen och skjuta mot dem. Det var inget fel med det eftersom det är en pågående skottlossning och han kommer och kör förbi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan tänka på till nästa gång att inte hoppa ut direkt även fast det är en pågående skottlossning och försökt prata istället och förmodligen blivit helt smälld av personen som står framför oss och skjuter på andra i mitt gäng. Fick även väldigt många olika svar, i support var det rdm och brist på social rp 2. Av botten var det shoot on sight + 13 dagar ban. Den gjordes om till 7 dagar för det blev fel av berra. Och det sista så står det på min ban att det bara brist på social rp. Samt har ni förmodligen inte ens sett hur det ser ut från mitt perspektiv då alliansen sitter och skjuter mot oss precis innan jag hoppar ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka