Nekad Hayuok | Medlem ansökning[GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hayuok

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199047676698/

Vad är ditt namn i verkligheten? Roman Olof Jonsson

Vad är ditt discord namn? Hapuh#4281

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 1990

Berätta om din karaktär. Curt Hansson en människa med inriktning att skapa en harmonisk stämning vart än han befinner sig, försöker lägga in några fina guldkorn när väl situationen tillåter. Curt är 31år gammal härstammar från Lycksele som ligger i nära Umeå (Norrlands län) har både mamma och pappa vid liv men tyvärr inga syskon som är vid liv. När Curt var 26 år hände det en tragiskt olycka i Hanssons familj. Curt är född 1990 men hade 2 st syskon som var födda år 99 & 95. Curt var ute med sin Mamma ( Katarina ) ute i skogen för att plocka granris inför påsken, dom hade åkt mot Umeå för att få mer tjock skog. På vägen till denna plats så plockade också Mamma upp syskonen som bodde i egna lägenheter i en by nära Lycksele. När Curt,mamma,syskon (Saga & Elin) var klar i skogen efter plocka granris, bestämde dom sig för att INTE äta på någon resturang påvägen hem för att unvika att köra i mörkret.
Men när dom hade kommit en bit från sin skogs stig dom hade stått på så stannade bilen plötsligen, och 3 maskerade människor kom springade från skogen.
HÄNDELSEN är "obeskrivlig" vad som händer när dom 3 maskerade människorna kommer fram till bilen.
Curt Hansson vaknar upp på akuten och minns bara att han har varit i skogen med sin mamma (Katarina) och plockat granris. När Pappa (Roman) är på sjukhuset och frågar sin son om vad som hände så svarade Curt ärligt med att plockagranris, det visar sig att Curt hade blivit slagen brutalt fel i huvudet så han hade fått minnesproblem.
När väl Curt Hansson lyckas stå på bena igen så bestämmer sig han att han ska ta reda på vilka Saga Hansson & Elin Hansson är och varför dom sägs vara hans syskon.
Han bestämmer sig för att bli biltjuv för att få lättare reda på vad som hände dessa 2 flickor. När taxi barshen är väldigt ÖPPEN med att prata i taxibilar. Curt kör även svart taxi under dagarna.
En av rånarna dog strax efter slaget på Curt Hansson när rånaren blev attackerad av en hund, men den andra rånaren är fortfarande på fri fot.
Curt är i nuläget praktikant hos PostNORD.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag själv bor i Västernorrland ,Är 31 år gammal har inte spelat så mycket PC spel. Det gör mig till en unik spelare för dom som bor i nere delen av Sverige. Är du yngre än 31 möter mig så kan det vara positivt för DIG. Jag måste acceptera min ålder och låta de som är yngre att gå före mig. ( äldre folk visar vägen för yngre) alltid trevligt när yngre frågar massor av saker och försöker göra en sur över en konstig fråga som dom inte tror att man själv har tänkt NÅN gång i livet. Jag har jobbat inom telefonförsäljning och är snabb i vad jag säger och tycker i samma situation. Bli medlem för att skulle utöka mina gränser inom rollspel. Utan medlem på Unive så kan man inte skaffa några roliga jobb eller göra så mycket generellt. Jag kommer även bidra med bra och seriöst rollspel. Jag kommer även försöka göra servern till en bättre och en säkrare plats.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid högt i tak med människor, Unive spel system tycker jag är otroligt härligt att titta på via streams och vill därför känna av de också själv.

Hur hittade du Unive? Sökte på google efter svensk Gta 5 rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? vara social, ha kul, låta andra njuta av min personlighet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra bra och roliga scenarion för båda parterna och att dra ut på scenariona så mycket jag kan så att det blir så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har medborgarskap på CentralenRP men svårt att komma igång när server är låg RATE

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka