Nekad Hawww | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hawww

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lelaak/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Olofsson

Vad är ditt discord namn? Hejsan#9163

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2006

Berätta om din karaktär. Travis Scott 26år. Växte upp i en rik familj och allt var bra tills en dag då mina föreldrar började testa dråger och blev arga på varandra. Sedan blev det skjilsmässa och båda började dricka och ta mer o mer dråger sedan avled båda två och jag hade det väldigt svårt i skolan hade inte mycket pengar i min uppväxt men sedan fick jag iden med att börja jobba efter jag tog studenten. Mitt jobb blev att sälja droger det lädde inte till nåt bra för jag började ta dråger mådde piss i ett par månader sedan började jag ta tag i mitt liv började träna och skaffa mig ett riktigt jobb nu har jag skaffat mig en lägenhet och en liten bil nu mår jag bra lite kropps fett och festar bara på lördagar iblannd på fredagar nu är allt mycket bättre har en stor vänkrätts. Och så ser mitt liv ut/Travis

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela med mina vänner och ha kul på en seriös server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill gärna köra på en säriös rp server och har många vänner på servern som jag ser fram emot att spela med och den känns väldigt rolig.

Hur många timmar har du på FiveM? 3

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän .

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej har aldrig hänt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för till fället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka