Nekad hawktuah1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199258563318/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014d6272f6

Vad är din discord tagg? 187an

Vem var det som bannade dig? Vacville

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett terrordåd på vible och sa att jag hatade honom från botten av mitt hjärta och blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för jag gjorde ett terrordåd på vible och sa att jag hatade honom från botten av mitt hjärta och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de va en felaktig ban vilket va dumt och vill veta om de går att bli unbannad på grund av 2 anledningar först o främst hade ja en låg mängd bans innan med 0 permanenta bans o 1 indragen krim på 2 år av unive så skötte mig bra men utöver den anledningen så blir min lillebror som är ny till fiveM också indirekt bannad vilket gör att han it kan spela med sina vänner och vill inte hindra honom från att ha kul på jullovet. Utöver att ja liksom skött mig tidigare på unive så la ja aldrig ut ett montage.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja typ 9 gånger på 2 år, gjort överklagan varje gång o blir nästan alltid godkänt för jag fattar mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort de o tänkt efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra dumheter bara för att som sagt har de aldrig hänt innan på 2 år av spelande på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
har tyvärr inget banmeddelande i nuläget men om det är jätte aktuellt så löser jag det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka