Nekad Hawkk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hawkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117494500/

Ditt Hex-ID: steam:110000144f9e8e4

Vad är din discord tagg? 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴𝓱𝓪𝔀𝓴#7628

Vem var det som bannade dig? BANDA

Bild på banmeddelande: 20230430195257_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Banda tyckte väll att vi provocerade polisen genom att springa in i polisstationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och bulten gick in i polisstation och skulle gå ner till häktet och då kommer det en snut och säger att vi ska gå ut och då springer jag runt hörnet och slänger mig ner på golvet och sen slänger polisen ut bulten och sen när jag skulle gå in till häktet så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser inte hur det här var copbait då vi bara sprang in och skulle ner till häktet och kolla till våran vän som satt där fast jag skulle ju int ha gått ner där och skulle ha gått ut när polisen sa det så skulle jag nog ha sluppit den här bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 ooc snack in-game
2 var powergaming
3 mild lall
4 Kniv utan krimroll
5 var länge sen kommer inte ihåg
6 det var den här
Jag har faktiskt lärt mig av bansen. har inte blivit bannad av t.ex pwg elle ooc elle lall. har börjat tänkt mer på reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lyssnat på polisen och gått ut och inte sprungit och gömt mig som jag gjorde. egentligen skulle jag inte gått in där från början och istället åkt därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ha respekt mot polisen och inte försöka få deras uppmärksamhet i onödan är ju helt onödigt att förstöra scenarion bara för att lalla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka