Nekad Hawkk | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hawkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117494500/

Ditt Hex-ID: steam:110000144f9e8e4

Vad är din discord tagg? 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴𝓱𝓪𝔀𝓴#7628

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: 20230506234545_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för vi hoppade från en bro som typ var 5 meter hög fast dock rpade vi på skador fast ändå de händer typ aldrig irl att nån hoppa ner från en bro bara sådär för att dom inte orka köra nån extra meter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis pratat klart med securitas och jag hade ringt in min bil för min kompis behövde mat och dricka så visprang upp på motorvägen och satt oss i bilen och ja lata mig orkade inte köra runt hela motorvägen så jag hoppade ner vid bron och när vi landade så rpade vi skadad och sen körde vi fram till sjukan och när jag skulle ta fram sakerna från skuffen och ge till min kompis så blev jag bannad för grov failrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag skulle inte hoppat ner från bron och förstöra rp nivån men som tur tog en bra staaf han om de fort vilket jag faktiskt tycker är ganska bra gjort av han de var jag som gjorde fel och int han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: var en felaktig för jag blev bannad för fearrp när jag inte gjorde nåt
2: Rpade inte på en kraftig krock
3: copbait på nå vis
4: jag höll en kniv åt en vän/ krim utan krimroll
5: mild lall
6: komme lnte ihåg
7: den här
Jag har inte begått nåt av dom här regelbrotten sen jag blev bannad av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sluta vara så lat och faktiskt tagit motorvägen ner till sjukan istället för att förstöra rp nivån men asså folk hoppar med bilar från den bron utan att bli bannad och jag tänkte att jag inte skulle bli det men de vart ju int så

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänka logiskt tänkande och vad som är rimligt och vad jag hade gjort irl om jag satt i den situationen och int bara göra saker hur som helst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka