Nekad Hawk13 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hawk13

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198426500090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? <3Kenta#5642

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Thomas Hawk är en 26-årig framgångsrik affärsman som gillar att campa, äta ute och titta på fotbollsmatcher tillsammans med vänner. Han är älskvärd och energisk, men kan också vara känslokall och lite glömsk.

Han har haft en Mataffär som han var tvungen att sälja när han skulle flytta till denna staden.

Han är svensk medborgare som definierar sig själv som snäll och ärlig. Han började studera medicin på Högskolan men avslutade aldrig kursen. Men nu funderar han på att plugga till Polis, Advokat eller Sjukvårdare

Fysiskt sett är Thomas i ganska bra form. Han är lång ca 194 cm med, brunt hår och blåa ögon.

Han växte upp i en överklass familj. Hans föräldrar separerade sig när han var liten men förblev vänner och gav ett lyckligt, stabilt hem.

Han är för närvarande i en relation med Wilma Noren. Wilma är 3 år äldre än honom och arbetar som Utredare.

Thomas bästa vän är en professionell gymnast som heter Viktor Sjöholm. De har en mycket stark vänskap. Han hänger också med William och Alvin. De tycker om äta på restauranger ta drinkar på krogen, festa, kolla på live fotbollsmatcher.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag kommer att bidra med seriöst och väl genomförd RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? En vän till mig började rpa på servern och han sa att den var bra.

Hur hittade du Unive? Rekommendation

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka