Nekad HavveVallmo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HavveVallmo

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Rolex#7008

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Havve Vallmo, han är 24 år gammal. han är rätt så mycket för kriminella saker när han var mindre som tex snodde saker från affärer, slogs och när han blev äldre gjorde han hårdare saker som att råna en butik. Han har varit kriminell men sen ville han sluta då blev han bitr-chef på båtbolaget men nu tänker han gå tillbaka till sina kriminella saker. Han har tidigare åkt in för narkotika brott och pistol innehav, så han kan rätt så mycket inom den delen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket rolig rp, social rp, och massa mer då jag har läst reglerna och vet vad som gäller och hur det fungerar. jag är lugn av mig så kommer även ta mig tiden att hjälpa nya som kommer ifall jag möter på någon.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vi säger att jag blir kidnappad av en person och hans gäng, dem tar in mig i bilen och kör ut mig i skogen. istället för att avklara scenariot, lämnar jag servern för att exempelvis inte dö / inte förlora mina grejer.

Hur hittade du Unive? på startsidan när jag startade fiveM

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka