HavveVallmo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Rolex#7008
Hur gammal är du? 23
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3-4månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att Trygghansa blir mycket mer aktivt, då det bara är jag som jobbar där nu, helt ensam, i hela staden. Och har endast rollen ''anställd''
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Det är inte så komplicerat att ge faktura, söka upp regnr och prata trevligt till kunder, är noga med att kön ska vara fin och inget trängsel, brukar säga åt folket då inne i trygghansa lokalen att skärpa sig eller så får vi prova om 1 timme och se ifall folket skärper sig.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, flertals timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Rolex#7008
Hur gammal är du? 23
Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3-4månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att Trygghansa blir mycket mer aktivt, då det bara är jag som jobbar där nu, helt ensam, i hela staden. Och har endast rollen ''anställd''
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Det är inte så komplicerat att ge faktura, söka upp regnr och prata trevligt till kunder, är noga med att kön ska vara fin och inget trängsel, brukar säga åt folket då inne i trygghansa lokalen att skärpa sig eller så får vi prova om 1 timme och se ifall folket skärper sig.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, flertals timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja