Nekad HavveVallmo | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HavveVallmo

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085640425/

Ditt Hex-ID: 1100001077910e9

Vad är din discord tagg? rolex_12345

Vem var det som bannade dig? Merov

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-14 231559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror det är för att min RP nivå , i stunden inte var skärsilt seriös. Klockan var sent på kvällen, var lalligt trött

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra ( träffade dem precis så kan inte deras namn ) Vi var i piren, och ja helt enkelt lallade runt, vi slog på varandra. Inte en speciellt noggrann RP så att säga. Vi slog på varandra osv. Sen slutade jag slåss för att dem 2 skulle köra 1v1. Så jag ställde mig på sidan, tog fram telefonen skulle checka mina aktier bitcoins. Medans jag skulle gå in på aktierna fick jag ett meddelande där det stod att jag blivit perma bannad. ( tillägg : ska även vid ett tillfälle ha råkat vdma .. )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och. Att det är en perma bann pga nått sånt , det tycker jag är fel. Hade räckt fint med ett meddelande att skärpa mig och höja RP nivån exempelvis. Eller en bann på 1 dag/ 1vecka nått sånt. Det var inte något grovt fel jag gjorde. Men ja att jag fick en bann, pga att rp nivån inte var den seriösaste då där i stunden, det förstår jag att jag blev bannad. Men tycker tiden var väl överdriven, ( en perma... )

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad av små saker förut, kommer faktiskt bara ihåg 2 bans + denna. Första gången var det för att jag tog en bil ifrån en person på piren. Vilket jag förstår att jag fick en bann, på 1 dag om jag minns rätt. Självklart hade man inte sprrungit fram till en random och tagit hans bil irl . Andra gången var det för jag hade blivit gripen, men både jag och polisen flög under mappen liksom vi flög under marken. Startade om mitt spel och polisen var inte där men polisbilen var kvar, tog polisbilen för jag hade ingen annan bil i närheten och var mycket lång borta från alla garage o sånt. + denna bann som jag överklagar nu. Förstår som sagt att jag blev bannad men tycker den var väl lång. Har spelat unive ett tag och är seriös RP när jag verkligen kör på riktigt. Har haft krim roll, men tog en paus, så den försvann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle blandat mig in i ''slagsmålet'' ( det var på skoj ) utan borde hoppat in i min bil, åkt iväg och skött mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag ska sluta lalla., och ha en seriös RP nivå hela tiden när jag spelar Unive. Om jag känner mig för trött för det får jag helt enkelt logga ut och spela nått annat spel. Tack mvh !

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka