Accepterad HavveVallmo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HavveVallmo

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085640425/

Ditt Hex-ID: 1100001077910e9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rolex#7708

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-06 200912.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Någon uppfattade mig som kaxig/uppkäftig vilket inte stämmer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i discord servern, chatten för ickemedlemmar, så var det en person ''bruddah '' som började skriva om att man ska skjuta artisten haval och liknande grejer, så jag sa '' det är för mycket barn som pratar om dp shottaz einar och haval nu förtiden, dessa personer ( som jag nämnde nu) vet inte ens ni existerar. Så säger någon vid namn abo i någon stil med '' softa du också '' till mig, så jag svarar med jag är lugn vad i det jag skrev uppfattades som agressivt? Då fick jag svar från nån vid namn Zebastian '' rolex du är ingen gangster du sitter och spelar fivem hahahahah '' så svarade jag på honom, ''kan du ta en screen vart jag har sagt att jag är en gangster?'' Och så vips blev jag bannad, förstår verkligen inte i vad jag har sagt som gjorde så jag förtjänar en bann i detta tillfället ifrån unives discord server? behöver va med där för att kunna få bli en medborgare har spelat nu i cirka 2veckor och blivit väldigt intresserad i spelet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I min åsikt tycker jag att det är en felaktig bann, så som jag förklarade där uppe , ser jag inget fel med att säga till folk att sluta prata om döda personer eller att människor i discord servern säger att folk borde skjutas osv och jag sa prata inte om sådant. Tycker inte det är fel av mig, så jag anser det som en felaktig bann, och hoppas ni har en förståelse med denna text/överklagan som jag skriver nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, men inte på discord, fick en bann från själva spelet på 2 dagar, för jag hoppade in i en tesla på piren , körde runt där på piren parkeringen, ville då alltså bara testa teslan, parkerade den sedan brevid ägaren igen, fick en bann ( anlending - sunt förnuft ) vilket jag absolut förstår. det är inte sunt förnuft det jag gjorde. Så det tar jag på mig, fel av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda va att låta killen få fortsätta snacka om att personer borde skjutas och bara ignorerat hans texter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja , att sköta mitt istället för att be personer skärpa sig, och låta staffsen/personalen ta hand om det istället. Och angående bilen teslan på piren har jag blivit mycket mer seriös i rpandet och tänka som att det vore real life.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka