Accepterad Havre123 | Medlem ansökning [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:108966484]

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Havre#0143

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdulla och är född den 11 April 1995 och kommer till staden ifrån Stockholm, han har ett intresse för att mecka då han brukade alltid göra det när han var liten med sina kompisar. Han har haft det tufft då han har varit uttsatt för väldigt mycket rasism men även emot alla oddsen så har han byggt upp ett stabilt liv. Han lever i ett hus tillsammans med sin familj då han har inte direkt hittat ett inom mechanik då det är inte så många som letar efter anställda. Han spenderar nästan varje krona han har på sin BMV M4 då det var det sista han fick från sin morfa

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Servern har fångat mitt intresse då den är väldigt aktiv och skiljer sig åt andra FiveM servrar som gör mitt intresse ännu större. Samma som mina andra kompisar så är jag också relativt ny när det kommer till rp men jag lär mig under tiden jag spelar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt spelar mina kompisar här pch när vi spelar tycker jag det är mycket roligare än vanliga gta och antalet spelare som spelar får servern att kännas mer befolkad. Jag har nästan 60 timmar inne på unive utan att spelat med Medlemmarskap och även då har jag funnit intresse för servern.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få spela på en realistiks rp som jag kan spela på, jag vill även börja arbeta på Mekonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet jag vill uppnå på servern är att kunna arbeta och att ha så kul som möjligt medans jag samtidigt följer server reglerna och håller en god rp nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nu spelar jag inte på någon annan server än unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka