Accepterad Havre123 | Medlem ansökning [Nordquist] [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:108966484]

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Havre#0143

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från afghanistan och söker svensk medlemskap för att få mer rättigheter och slippa att bli utskickad från Sverige enklare. Han fick tyvärr fly från afghanistan på grund av krig som håller på i landet. Han anlände till Sverige genom båt över havet och vandra över olika miljöer. Han är född 1995 och heter Ahmed Abdulla. Han är en lugn grabb med kan bli lite aggressiv när hans vänner blir utsatt för faror. Han är väldigt insatt i bilar och vill gärna lära sig lite mer om dom eftersom han får en bättre tillgång till studier.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem så kan jag få tillgång till mer rp eftersom man får mer rättigheter och för att rp:n faktiskt blir lite mer realistiskt än att man bara går runt och gör knappt något när man är arbetslös. Och om jag blir medlem kan jag hjälpa till servern att bli bättre genom att reporta folk som fail rp:ar. På detta viset så kommer det bli mer rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har mitt intresse eftersom den är en stor svensk rp server och därför finns det mer folk att hänga mer, det är rolig rp eftersom staffs gör sitt arbete

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få tillgång till mer realistisk rp och börja jobba som något annat än istället att vara arbetslös så att jag har mer att göra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt, jag vill kunna göra mer än att bara vara arbetslös och medans jag gör det, följer jag reglerna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar inte på några andra servrar än Unive. Men det kan hända då och då att jag och mina kompisar går in på några andra servrar, t.ex drift servrar. Men inte andra rp servrar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka