Nekad Havre123 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198069232212/

Ditt Hex-ID: 1100001067eb254

Vad är din discord tagg? Havre.se

Vem var det som bannade dig? Guggovic

Bild på banmeddelande: ban 3 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade in i en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan allt hände så vare att jag och några polare hade beef med en person. Båda sidorna kaxade mot varandra. Så jag väljer att hoppa in denna personens bil bara för att dryga mig. Jag satt bara i bilen och gjorde inget annat, inte äns tjuvkoppla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är felaktig. Eftersom jag tycker det är bara jättetråkigt att man ska bli bannad i 3 dagar bara för att man hoppar in i en annans bil men gjorde inget med den. Man får också ha i baktanke att jag å denna personen har beef. Jag tror att jag hade faktiskt lärt mig mer av en kick där det står "hoppa inte in i andras bilar" än att få en 3 dagars ban för "oseriös rp". Detta gör ju det bara tråkigare att rp på en server om man ska bli bannad så länge för något så lite. Jag gjorde heller inget med bilen. Det hade vart en annan sak om jag började tjuvkoppla bilen och köra iväg. Tyvärr så fattade jag inte äns vad jag blev bannad för. Det var inte förens staffen själv sa varför han bannade mig. Men han verkade inte heller fatta att jag hade beef med denna personen. Därför tycker jag att det är en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått andra bans. Har väl fått några större ioch dom har jag lärt mig av eftersom dom var mera självklara än denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde väl inte ha hoppat in i bilen förhuvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tyvärr inte. Hade lärt mig mer om jag fick en kick. Bara störande att bli bannad så länge för något så litet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka