Accepterad Havre123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:108966484]

Ditt Hex-ID: 1100001067eb254

Vad är din discord tagg? Havre#0143

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: permanent bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag argumenterade emot min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad i 10 dagar för grov meta gaming. Då sa jag att jag hade förlorat mitt vapen efter wipen. Jag blev lite smått sur för det. så jag började argumentera emot min ban och slutade med att jag fick perma ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig eftersom jag argumenterade emot min 10 dagars ban. Men ska inte ljuga, är lite förvirrad vad jag skrev som triggade bannen. Om jag hade fått ett bättre svar på det så skulle det vart mycket lättare för mig att lära mig utav det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått små bans lite här och där. Lärt mig av dom och min största ban var när jag slogs på piren och fick 20 dagars ban. Kan säga er att jag lärde mig mycket utav det. Annars tycker jag att jag har skött mig bra. Var typ medlem och krim kanske 1 år. Inte gjort några regelbrott som har fått mina roller indraget. Så jag tycker det är rätt så tråkigt att jag blev permad på detta sättet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha argumenterat emot och bara tatt bannen. Men tycker dock att San kunde ha skickat ett klipp på min meta gaming så kunde vi kanske ha undvikt denna perman.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte snacka om att man förlorade sak eller saker efter en wipe. Och lärt mig att inte argumentera mot den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka