Nekad Havre123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/[U:1:108966484]

Ditt Hex-ID: 1100001067eb254

Vad är din discord tagg? Havre#0143

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: permanent bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först blev jag bannad för grov meta gaming. Tyckte det var felaktigt så kontaktade san direkt. Han svara på mina frågor och jag argumenterade emot och slutade med att jag blev permanent bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev det i övre raden. La upp en bild på hela våran konversation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Definitivt felaktig permanent ban iallafall eftersom jag ser inget fel i våran diskussion. Jag ville bara säga hur jag såg på min egna ban och slutar med en permanent ban. Tycker det är jättetråkigt eftersom unive är en rolig server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har väl fått några små bans någon gång. En gång blev man bannad 20 dagar för att jag slog på piren och kan säga att jag definitivt lärde mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tyckte jag gjorde inget dåligt eftersom jag ville bara få en klargörelse på min 10 dagars ban och argumentera lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt ingenting av den permanenta. Men den 10 dagars bannen var pågrund av "meta gaming". Har lärt mig att man inte ska rpa efter wipe. Nämnde om att jag förlorade min gun. Det var väl bara det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka