Accepterad Havre | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/cmcg-wqft/TJGBWBWN

Ditt Hex-ID: 404028221

Vad är din discord tagg? poppox#3595

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 5 dagar och nu är det 4 dagar och 45 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Så här står det Connection rejected by Philip320's server Du har blivit avstängd för lallare ~vible. Återstår 4 dagar 0 timmar 45 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske för att jag sparkade på min egen bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Förs skulle jag lämna en snubbe vid Bilaffären sen åkte jag tillbaka till ´torget och då kommer det en kille som körde in i mig och då sa han att jag skulle betala. Men det ville inte jag så jag sa det till honom och så började jag åka igen. sen åker han och kör in i mig och tar sönder min bil så den inte går att köra och då går jag ut ur min bil och frågar varför han gjorde så. Sedan så började han hotas och sen knivhög han mig och tog mig och gömmde mig. Jag väntade tills jag kunnde respawna efter det sprang jag till min bil tog bort den från vägen så att andra kunde köra sen sparkade jag på den för att den hade gått sönder och snubben tog mina bil nycklar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår inte varför jag blivit bannad, så jag tror att det var en felaktig ban. som sagt så sparkade jag på min egen bil och det fattar jag inte varför man skulle bli bannad för.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte ha sparkat på min bil!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att inte sparka på min bil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka