Nekad Havras | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havras

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? have

Vad är ditt discord namn? henke visningsnam användarnamn henke__1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jonas bäckhammeroch han är 19 år från Sverige. Jonas Bäckhammer blev född och uppvuxen i Södertälje och hans barndom var inte så bra. Både hans pappa och mamma var pundare, som rökte på, tog linor osv varje dag framför Jonas. På Jonas 16 årsdag så bestämde han sig för att klara sig själv och flyttade till Unive. Han började sitt första år på gymnasiet kort där efter och de året blev inte alls som han hade tänkt sig. Han tänkte att alla hade vuxit upp såhär för att det var hans bild från barndomen men alla var jättesnälla och hade snälla föräldrar. Han fick många kompisar och alla de 3 åren på gymnasiet var fantastiska för Jonas. På Jonas student så kom det en främling som sa att han skulle följa med en bit bort för att något hade hänt med Jonas kompis. Främlingen sade såklart bara detta för att kunna lura med Jonas men Jonas trodde såklart på den här grabben. Den här främlingen vid namn Anton lurade i Jonas flera droger och hotade han med kniv och sa att ifall han inte tog de här drogerna så skulle han bli knivskuren. Jonas fick en överdos och slocknade totalt. Efter några timmar så vaknade Jonas upp av att 3 man stod runt honom i en lada ute på landet. Det log en pistol och en kniv bredvid honom. Ena grabben sa till Jonas att han skulle börja jobba hos dem. Jonas hade inte så mycket val så han sa ja. Grabbarna sa att han skulle råna folk och beckna för att tjäna ihop pengar till detta kriminella nätverk samtidigt som Jonas blev hotad av pistol. Jonas fråga om han hade så mycket val och dem sa nej. Jonas är nu kriminell och måste tjäna in pengar till detta nätverk som han egentligen inte vill göra. Han gör allt för att komma ifrån detta och det är de som denna resan ska gå ut på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en riktigt bra rp nivå och lära andra hur man rpear bra. och läsa alla rgler så de blir bra rp i unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med en seriös och bra rp nivån samt en bra stämning och förhoppningsvis många bra scenarion. Jag har rpat en hel del innan så jag tror jag kommer bidra med många bra scenarion och en seriös rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, nlr att man inte mins vad som hände innnan man dog, clogg att man loggar eller att använda spawnmenu för att undvika senarion, 12 timmars reglen att om man respawnar efter man dött så får man inte rpa på sin karaktär på 12 timmar, social rp all rp ska ha sitt ursprung i social rp som tex att man inte ska skjuta sig ur ett gäng krig utan att prata sig ur det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har varit ägare i en server Yes, spelat fivem i runt 5 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ha en bra dag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Annonserar en annan server.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka