Accepterad have | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/341653233/

Ditt Hex-ID: steam:110000116bb82f1

Vad är din discord tagg? henke___

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-09 123212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja powergaming folk hade kidnappat min chef så det var prio ett och var stressad o sen så glömde ja stanna o skriva /me yr elr ngt annat och jag har fullt förstålse han gjorde helt rätt +rep t han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var så att vi hade prio 1 för vår chef blev kidnappad det var nedförsbacke och jag körde snabbt och sen så körde jag in i väggarna och sen så forsatte jag köra utan att rpa på skadorna och skriva /me ont sen så börja jag köra mot trygghansa hållet och där blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var också för ooc jag skrev /sme dagdrömmer i autoexperten fast och jag har fått en lärdom då men ej ska göra om det o vet va men får göra o ej!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stanna och rpa på skadorna och skriva /me ont elr ngt annat men ja var stressad samt prio etta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer rpa seriöst på skadorna oh använda mig av /me t.ex skriva yr o stanna bilen och tänka på suntförnuft!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka