Nekad have | Ban Överklagan [Jonnte Vedin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/341653233

Ditt Hex-ID: steam:110000116bb82f1

Vad är din discord tagg? kan ej se det fast heter biltema__

Vem var det som bannade dig? Jonnte vedin

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel jag ville testa slå öfr jag e icke medborage de gick sen så slog jag en gång till så blev jag bannad jag tror de valde banna mig för jag lalla och det har de helt rätt t för det måste de göra för bygga upp rpn!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja va vid sjukhuset för de fanns mycket aktivitet där så jag valde och gå dit där efter testa jag och slå så de gick och ville testa slå en persson och de gick så där efter kanske 3 min efter såå blev jag bannad de va allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag misstänker det e både och fast staffsen tror ej för de kanske ej visste vad jag höll på me att jag ville testa. de jag gjorde fel va att jag slog en person så blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns faktiskt inte de va länge sen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att fråga först innan jag borde gö det osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart att inte gö om det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka