Nekad have | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke.cfx

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Have

Vad heter du på discord? lasse.cfx

Vad är ditt Hex:ID steam:110000116bb82f1

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar spela 5-10 timmar jag e ganska aktiv men jag har kampsport träningar 3 dagar i veckan och de är 1 timme långa.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ingen aning har fått göra om den 1 gång men början va typ 2.5 månader sen då fick ja min första medlem i unive men senaste va typ 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger men de har varit en gång fear rp och powergaing sen de andra att ja skrev att jag dagdrömmde i marja lisa och aoutoexperten men de va länge sen när ja va icke medlem och jag har deffentitivt lärt mig av mina bans!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras kommando är att de kan svban,toggleid,sv,kick,revive och dv och deras uppdrag att att vakta servern så bra som möjligt så att folk är seriösa samt så de ej lallar. Deras jobb som servervakt är att göra servern så bra som möjlig göra så rpn blir så hög och bra som möjligt. Servervakt har mycket ansvar för servern som att kolla på hru folk bete er sig osv osv!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt i unive för att jag har mycket erfarenheter och samt så e jag kunnig inom det området. Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill att unive roleplay ska ha den bästa rp-upplevelsen och att folk känner sig trygga för då de lallarna brukar säga rasistiska saker och nazistiska det är helt oacceptabelt. Jag vill bli servervakt för jag vill få en chans i denna stora servern och jag vill uppfylla min dröm. Jag är inte här för lalla utan att ta hand om servern och göra alla glada och de får den bästa spelupplevelsen som mögligt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption som en servervakt kan vara att man ger de revive i senarico och göra så de vinner. Och att man kan själv bryta mot reglerna och att döma orätvisor. Abuse är att t.ex kicka eller svbanna en spelare utan en anl. Revive sig i senacrico eller kompisar utan en bra anl osv osv. Koruption när när man typ fuskar i de hela och bara lallar med permsen. Abuse innebär att man abusar sina perms och man lallar me de och inte tar de seriös och bara revivear osv osv.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad den senaste månaden.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka