Nekad Haval Zhapo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haval Zhapo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? yeni oyun#7937

Vem var det som bannade dig? Edde

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför ni valde att banna mig jag Rp jätte bra sa som man skulle säga sen blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis hoppar in i min bil efter att servern startade om han ville åka till Saras. Vi hoppar in i bilen som alla gör sen när vi åker ut från piren som vi var på så ser jag en röd Saab som bara står där tänker inte så mycket mer på det men sen när vi kommer fram till han så svänger han in i min bil så att det blir en stor repa där fram. Jag går fram till han, han tar ner sitt fönster och så säger jag till han att han inte kan svänga vänster på en heldragen linje och ber han snällt att betala han Swhisar mig 5000kr som jag ville få. sen var det inget mer med det jag har fått mina pengar jag var glad. Men sen när jag sätter mig i bilen så kan jag inte köra iväg jag testar att starta bilen och låsa de. sen låsa upp den men inget funkar sen blir jag kickad tycker det är konstigt sen när jag försöker komma in igen så står det att jag har blivit bannad för OOC jag kollar upp vad det är och ser att man är ute ur sin roll och nu skriver jag den här rapporten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var en felaktig ban för jag Rp jätte bra sen blir jag bannad i 5 dagar det var lite att ta i tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte men kanske kunna försöka rp lite bättre än vad jag redan gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka rp lite bättre jag ska försöka mitt bästa mitt fel hoppas ni kan ta tillbaka mig i spelet för jag har inte spelat så länge och tycker att det är en bra server.

Har du läst våra regler? Ja

Hej.

Vi valde inte att banna dig för att du RPade dåligt, du sa ''servern brukar startas om ibland'' vilket är att prata så klallat OOC.

Oj det är nog för att min knapp brukar låsa sig och jag snackade dc med han det var inte med meningen men snälla kan ni unbanna mig det ska inte hända igen

Tillbaka