Accepterad haval andersson | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haval andersson

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? marrekurd

Vad är ditt discord namn? marrekurd

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Haval Andersson är 24 år gammal och drömmer om att bli en stor och känd brottsling. Han är väldigt fokuserad och kan anpassa sina känslor beroende på situationen. Haval är oftast lugn och vill inte orsaka problem, men om folk inte är lugna runt honom eller inte gillar honom kan han bli riktigt arg.

Hans föräldrar var poliser och de blev besvikna och arga när Haval bestämde sig för att bli kriminell. De brydde sig knappt om honom, så vid sex års ålder bestämde sig Haval för att lämna hemmet. Han hamnade på gatan och hade inget jobb eller sätt att försörja sig. Efter några veckor mötte han några människor som tog hand om honom. Dessa människor visade sig vara några av världens mest framgångsrika brottslingar, och Haval blev glad när han insåg det. Han bad dem om hjälp för att själv bli en stor brottsling, och de gick med på att lära honom allt de kunde.

När Haval var 20 år hade han lärt sig mycket om hur man är en bra brottsling, men en dag när han var hemma fick han reda på att hans vänner, som hade tagit hand om honom, var inblandade i ett bankrån. På väg från rånet kraschade deras bil och de fördes till sjukhus, men alla dog tyvärr. Haval blev ledsen, men det hindrade honom inte från att fortsätta jaga sin dröm. Han ville hedra dem som brydde sig om honom och bestämde sig för att fortsätta sin väg mot att bli en stor brottsling i deras

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag vill utveckla mitt rollspelande på servern. Det är inte så kul att springa runt utan att vara medlem eftersom man inte kan göra lika mycket. Det blir roligare att vara medlem, då kan man till exempel bli kriminell eller ha ett roligt jobb på servern. Jag gillar verkligen att spela på Unive, så att bli medlem skulle göra allt mycket bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att du inte ska spela för makt och pengar (powergaming) inte bara vinna, alla ska ha kul och alla andra ska ha kul också, inte bara dig själv så båda personerna ska ha kul i en scen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming du pratar utanför spelet ger information tillvarnadra utanför spelet powergaming kan vara att du inte rpar på skador,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem innan och vet hur man ska rollspela bra och socialt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka