Nekad haval andersson | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

haval andersson

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? marrekurd

Vad är ditt discord namn? marrekurd

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Haval Andersson och han är 24 år och har en dröm om att bli en riktigt stor och känd brottsling. haval är väldigt fokuserad och klickar när det gäller. Hans känslor anpassade sig, särskilt hans humör. haval är en väldigt lugn person och försöker att inte orsaka stress, men om folk inte är lugna och inte gillar haval kan han bli väldigt arg. haval föräldrar som ogillar haval. De var lika arga på honom eftersom de ville bli en stor kriminell eftersom båda hans föräldrar var poliser och inte ville att Haval skulle bli en brottsling. De kunde bara inte bry sig mindre om hawalien. Så han bestämde sig för att flytta hemifrån vid 6 års ålder. haval bodde då på gatan eftersom han inte hade något jobb att försörja sig på. Efter några veckor hittade några människor honom och bestämde sig sedan för att ta hand om honom. de visade sig vara några av de största brottslingarna i världen. haval blev väldigt glad när han fick reda på dem och han frågade dem om de kan hjälpa Haval att växa lika stor som dem, självklart kan de hjälpa honom. När Haval var 20 år gammal lärde han sig mycket hur man är en bra brottsling, men en dag när Haval var hemma i deras gänghus fick hans vänner eller de som tog hand om dem ett bankrån och medan de var; flydde från rånet, de råkade ut för en bilolycka och fördes direkt till sjukhuset, men tyvärr dog alla på sjukhuset, visst var haval ledsen då, men det hindrade honom inte från att uppfylla sin dröm, haval ville till. göra de som brydde sig om honom, var stolta och sedan bestämde sig för att fortsätta sin strävan att bli en stor brottsling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem och sen vill jag bli medlem för att jag vill höja/utveckla mitt rpande på servern och jag vill bli medlem för att det är ju inte jätte roligt att springa runt utan medlem och typ inte kunna göra något på servern, för det är ju roligare att va medlem och t.ex. vara krim eller ha ett roligt jobb på servern jag gillar och spela på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att du inte ska spela för makt och pengar (powergaming) inte bara vinna, alla ska ha kul och alla andra ska ha kul också, inte bara dig själv så båda personerna ska ha kul i en scen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming du pratar utanför spelet ger information tillvarnadra utanför spelet powergaming kan vara att du inte rpar på skador,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem innan och vet hur man ska rollspela bra och socialt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka