Nekad Hatotti_01 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hatotti_01

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.

Berätta vad som hände Jag kalla en staff h unge ingame. Jag trodde han var med killarn som rånade mig. jag visste inte att han var uppe o gjorde sitt jobb. efter scenariot var klart jag pallade inte spela så jag loggade ut. Ungefär efter 5 minuter jjah stängde av en staff tagga mig i dc och sa kom sup. Jag hoppas sup så han frågade mig om jag kalla han för h unge så jag svarade ärligt och sa ja men jag fick inte förklara mig Elle nåt jag blev kickad från dc och p bannad på serven.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Yes. Från min sida jag ser att det vår felaktiga för. Jag viste inte att Staffen var upp och gjorde sitt jobb plus jag fick inte förklara mig i sup och blev bara p bannad.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Om jag skulle få chansen skulle jag bara låta det vara och inte sitta och säga massa saker och bara går vidare med rp. Fortsätt rpa mig som Inget har hänt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För har inte gjort nån fel jag visste inte att staffen gjorde sitt jobb. Och jag kalla han h unge ingame. Jag trodde han var med folket som råna mig plus aså en staff ska kunna lyssna och göra rättvis och ge chans och jag hade tanken på att be om ursäkt men jag hann inte prata så jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka