Ej Antagen Hatotti_01 | Ansökan till Servervakt [Troik, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hatotti_01

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? layth

Vad heter du på discord? hatotti_01

Vad är ditt Hex:ID 1100001313a41fa

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag visa dagar kommer jag vara från kl 22-07 på morgonen visa dagar kommer jag vara aktiv 14-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 december 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/m6gTT2bVupmX-xIKn?invite=cr-MSxmMkIsNDY1MDkxNzA4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är min uppgift att se till att rollspelet fungerar smidigt och att alla följer reglerna. Jag som servervakt hjälper till att hantera problem och ser till att alla kan spela utan störningar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill bidra till en rolig och trygg RP-miljö där alla spelare kan ha kul och känna sig rättvist behandlade. Jag vill även se till att alla regler följs och att rollspelet flyter på smidigt för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon med makt på servern använder sin position för egen vinning, till exempel att ge vänner fördelar, ignorera regelbrott eller ge sig själv eller andra saker de inte borde ha.

Abuse är när man som servervakt eller spelare abusar sina perms, till exempel att banna, kicka eller hota spelare utan anledning, eller att påverka spelet på ett orättvist sätt.

Utveckla samtliga frågor
En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs som man själv hittar medans man rpar "normalt". Man letar ej problem utan låter de komma till en. Ett exempel på det är jag som rpar som polis att någon cop baitar, kanske pratar ooc/halv ooc eller liknande. Då kickar jag, alternativt bannar personen och skickar ut det i kanalen där servervaktsansvariga ser över bannen och bedömer om bannen behövs förlängas eller inte. Med andra ord har man möjligheten att underlätta småsaker som staffs annars inte hade sett. Vill man "leta fel" så bör man vara staff, som sv så tar man itu med problemen man stöter på under rollspelets gång.

Jag vill bli servervakt då jag varit det förut. Men även för att underlätta för staffs och för mitt arbete. Jag är även smått irriterad på alla som cop baitar, lallare som håller på, vdm och allt möjligt. Jag vill bli servervakt för att förenkla mitt rollspel och kunna "radera" irritationer under rollspelets gång.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Det basala finns där men känner inte riktigt att du är redo för att bli servervakt i detta nu!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka