Inaktuell Hastigheter på fordon

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Ska faksiskt säga en fakta finns inga däck som faktiskt man kan åka över 500 för det är inte utvecklat än så fixa ett scripts att man får punka över 500km/h

sänk hastigheten på alla bilar till något rimligt och sedan snk polisen bilar så de kör lika snabbt som de "normala" bilarna, det ska ofc finnas bilar som är snabbare än polisen eftersom att polisbilar inte är några ferraris liksom

sänk hastigheten på alla bilar till något rimligt och sedan snk polisen bilar så de kör lika snabbt som de "normala" bilarna, det ska ofc finnas bilar som är snabbare än polisen eftersom att polisbilar inte är några ferraris liksom
Typ alla sportbilar utklassar redan snuten, lägg fokus på annat tycker jag.

Ja, Detta håller jag med om. Saaben borde inte gå så snabbt och alla sport bilarna borde hojas i hastighet då alla labos är as sega

Typ alla sportbilar utklassar redan snuten, lägg fokus på annat tycker jag.
absolut att det finns sådana bilar, och dessa ska ju absolut sänkas men tex ferrarin som kostar 5 mille går likq snabbt som min hoj för 12 lax, det där är liksom inte ens okej, sänk de bilar som är överdrivet snabba och höj de bilar som e sega. Ett annat förslag är att sänka de flesta bilar så de går lika snabbt som ferrarina ist för att höja dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka