Inaktuell Hastigheter på fordon

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Det är väldigt overkligt och tråkigt att bilar som ska vara väldigt snabba är väldigt långsamma tex audi r8 toppar typ 190 när i verkligheten toppar den 300 plus. samma sak med massa andra fordon, Jesko chiron lambos ferraris och så vidare.

+ rep håller med som fan, Te.x jag köpte en lamborghini för jag ville ha en snabb bil (detta var när jag var hyfsat ny ahha) den var lika snabb som min fucking kross som kostar 20 lax ahhaha

+repTycker detta är en bra ide då jag tror någon hade en lambo leovegas som gick i top nästan 800km/h. Det är typ så snabbt ett flyplan kör! Bra tänkt och bra ide //Mvh Ozzy

+rep bra ide, tycker också att r8 och dessa andra bilar borde höjas till typ 300, Men saab kommer alltid att ha samma hastighet. #SAAB
Fint skrivet blir nästan tårögd. Saab är det som gäller. Fint skrivet om saab <3

höj hastigheten på de bilar som kostar mer, min bugatti veyron topper 360 medan min koenisegg som kostar 28 mille typ toppar 300

+rep
Bra idé med hastighetsändring men jag tycker det gäller även snabba bilar då vissa går i hyperdrive nästan och blåser iväg från snuten med utklassning. Det är löjligt hur snabbt vissa åker. Polisbilar borde kunna matcha så de iallafall kan försöka ge sig på en jakt istället för att ge upp efter några sekunder.

Polis Saabs borde ju inte gå snabbare än sportbilar
Nej men bilar irl drar ju inte förbi i 300-400 blås och sen *vips* så är de bortglömda. Polisen nappar inte pga farten, men de verkar heller inte följa upp skiten sen. Utan de blir så utklassade att de verkar ge upp hela jakten. Helikopter finns ju inte på servern vad jag sett?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka