Hastighet för lyxsportbilar!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
JAg tycker det är orealistiskt att Såna fordon som, Lamborghini,Buggatti Chiron(som ör världens snabbaste bil) inte går snabbare i serven. Särskilt att en M4 som kostar 500k kan köra om en buggatti Chiron för 20 millar hur lätt som helst. Så ja tycket att ni borde ändra hastigheten på nästan alla lyx sport bilarna?!

JAg tycker det är orealistiskt att Såna fordon som, Lamborghini,Buggatti Chiron(som ör världens snabbaste bil) inte går snabbare i serven. Särskilt att en M4 som kostar 500k kan köra om en buggatti Chiron för 20 millar hur lätt som helst. Så ja tycket att ni borde ändra hastigheten på nästan alla lyx sport bilarna?!
Håller med faktiskt om jag ska vara helt ärlig

det måste ju fixas nu tycker jag för att det är sjukt att betala 29 mil och sen toppar 250 medans en för 500k toppar 430 otrim.
Jag tycker detsamma för om man vill ha en sport bil då vill man ju ha den snyggaste o bästa som till exempel Buggatti Chiron som e en av de snabbaste irl då ska den väll vara det ig oxå?

håller med

Bara för att det är "lyxbilar" och kostar mer betyder det verkligen inte att dem går snabbare DOCK kan jag hålla med om att bilar som är billigare kan gå lite för snabbt men bara för att de är billigare måste det inte betyda att dem är sämre.

sant
Bara för att det är "lyxbilar" och kostar mer betyder det verkligen inte att dem går snabbare DOCK kan jag hålla med om att bilar som är billigare kan gå lite för snabbt men bara för att de är billigare måste det inte betyda att dem är sämre.

Ja men om man kollar irl så går dem flesta sportbilarna som är snabbare än vanliga bilar så borde de ju va så ig

Men BUggatti chiron som jag nämnde är ju VÄRLDENS snabbaste bil och ändå går den bara i 260kmh

Tillbaka