Nekad Hasteone | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasteone

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194029513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Hasteone#3826

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 1995

Berätta om din karaktär. David Larsson är en 25 årig man som är rolig, trevlig, snäll men har ett jävla temprament vid fel bemötande. Han växte upp hos sin familj som innebär mamma Cecilia, syster Frida i Linköping, då hans far var en bilmekaniker så spenderade han mycket tid på verkstaden den tiden han ej gick i skola. David Larsson jobbade som bilmek i 3 år sen utbildade han sig vidare till lastbilsmekaniker. På fritiden har David alltid haft intresse för motorcross även från tidig ålder, växte sedan vidare till garaget hemma då han mekat oändligt på sina saab'ar han haft, och sina supermotards. Då han fick körkort har han kört dessa många mil, detta är hans största intresse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan roleplay seriöst och inte söker problem jag har nolltolerans mot non roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är ett bra community vad jag märkt hitills. Växande. Vill få tillgång till alla jobb, samt hitta mer roleplay situationer.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa rolig och seriös roleplay, inte störa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill ha ett bilmek jobb då jag finner det intressant roleplay. Utveckla min karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka