Accepterad Hasteone | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasteone

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194029513/

Ditt Hex-ID: 11000010deef3c9

Vad är din discord tagg? Relzo

Vem var det som bannade dig? Anticheat (Buggat) Felbannad

Bild på banmeddelande: unive felbannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat fucka ur, jag gjorde inget fel åkte bara med bilen på vägen sen var jag helt plötsligt bannad, gick inte ens fort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev felbannad av anticheat åkte bara i bilen gick inte ens fort sen blev jag bannad av anticheat..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig 110%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde fel en gång för längesedan för var upprörd över att förlora mina bilar o ingen ville hjälpa mig men sak samma lärt mig utav det och suttit av mitt straff ifrån servern och vet att detta var dumt och ska inte göra om det, men denna ban som skedde nu efter att jag blivit unbannad är en felban, inte ens gjort något anticheat som ballade ur.. Åkte bara vanligt med bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting, jag åkte som sagt inte ens fort och bara so mvanligt i min bil sen vart jag bannad av anticheat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förra bannen ja, ej denna då det var en felban jag har inte ens gjort nått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka