Accepterad Hassoni | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hassoni

Vad är ditt discord namn? 1.hassoni

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min käraktar som heter hassoni. Hassoni har haft en välidg tuff uppväxt. Hans Pappa var arbetslös och hans Mamma var en alkolist. Med detta så hade inte hassoni så höga förväntningar med livet och han visste inte vad han ville göra. Efter några år så hoppade han av skolan innan han börja 7an och började vara i gatan och hålla på med dåliga grejer. Några år efter så fick han reda på att hans bästa vän hade dött och han kunde inte släppa det. Tills slut så fick han pyskos och började bli paranoid och hela tiden kollade bakom sig. Men en dag fick han tag på den personen som hade skjutit hans bästa vän och det var vid polis stationen och han gick in i polis stationen och sköt han. Efter detta vart han efterlyst i landet så han valde att flytta till Unive för att starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt bra rp med olika käraktarer med olika personligheter. Jag kommer göra så att alla ska tycka att det är roligt att rpa. Jag kommer bidra alla med när jag rpar kommer alltid utveckla senariot med min rp. Jag kommer förmodlingen vara kriminell så jag kommer göra väldigt bra och välplanerade senarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska jämna ut senariot. Så man inte spelar för sin egna vinnig och istället man ger motparten en chans att vinna senariot. Till exempel man har polis jag. För att kunna göra det mer roligt så kan man små krocka med din bil så polisen har en chans att ta dig så det blir roligare senario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming att du har omänskliga krafter till exempel du krockar i 300 och senare springer runt som ingenting. Ett till exempel på powergaming är att du spelar för din egna makt och gör så att det blir tråkigt för motpatern. En till är stuntförnuft och det betyder att du ska spela som du borde vara irl allstså är det realistik att skjuta nån i sjukhuset eller polis stationen eller är det bättre att skjuta nån på gatan,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 3000 timmar har spelart ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka