Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/
Ditt Hex-ID: steam:11000014ab3277d
Vad är din discord tagg? 1.hassoni
Vem var det som bannade dig? Toris
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte själv klippet är ner klippat.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tidigare den dagen hade vi fått lite problem med syndikatet. Vi hade kanske 2 skottlosningar mot dom och det slutade inte. Tills slut så åkte vi runt senare får vi syn på dom. Då så sa jag till mina vänner att det var perfekt läge att kidnappa dom. Det gick lite dåligt då en av om fear rpa men vi fick tag på en av dom. Senare så började vi förhandla och jag pratade med han ett tag och jag gav han alternativet av vapen eller pengar. Senare kom vi fram till att han ska ge mig 2 vapen och hade ett helt okej senario. Efter detta så åkte vi till ett garage och jag bad mina grabbar att åka ifrån så det var bara jag och han och jag tog vapnet han ville ge sen jag frågade om jag kunde ta 10 skott låder eftersom han hade 100 och han var chill med det tvingade aldrig nån att göra nått
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte om den är riktig eller felaktig eftersom jag frågade med en god ton och han gick med allt tvingade aldrig på något så fattar inte hur jag pwg
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina banns och tagit dom seriöst och sällan gjort om dom. Som exempel powergaming för jag har spelat i flera år men jag har aldrig blivit tillsagt på nått av spelen att sitta och skricka att jag har ont. sen stunt förnuft att man ska gå för det mest realistiska. Detta var också en grej som jag fick lära mig på hårda sättet
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet shi
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte riktigt om det är fel eller inte?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja