Accepterad Hassoni | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ab3277d

Vad är din discord tagg? 1.hassoni

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: {DC61008D-F363-4C76-9F33-3DA9F85B4C62}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag änvende en emote som gav mig en fördel i ett senario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt sen så såg jag en grabb på gatan som gick senare så tog han fram sitt vapen och börja skjuta. Jag hade ingenaning vad som hände och undrade om han skulle rdma mig eller vad. Så jag ställer mig på min postion och börja skjuta. Senare så ramla jag och jag emote abusa mig och sköt han igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var en 100% rätt ban av ken jag kommer 100% förbättra mig kommer inte emote abusa igen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. TIll exempel sunt förnuft för ibland kunde jag inte tänka logiskt och begick regelbrott utan att tänka om innan jag gjorde nått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa kunde bara stannat som jag var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka