Ej Antagen Hassoni | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: hasson1.

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har spelar unive ett tag nu och jag har varit staff en gång tidigare. Under tiden jag var staff så gillade jag verkligen att göra staff arbete och kunna vara en del av staff teamet och kunna utveckla servern för förbättrad rp. Detta har jag nyligen också blivit sugen på att påbörja min staff karriär igen i unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker allting fungerar med unive men såklart så finns det perioder där kanske RPn nivå är lägre än det var för nån månad sen eller att det finns brister på visa regler som inte följs som det ska. På denna tiden så ska man påminna medlemmarna på unive att detta får man inte göra och försöka göra så att detta förkommer mer sällan genom att kanske ge hårdare åtgärder ett tag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att kunna disktuera problemet till en högre uppsatt och berätta om problem då senare så kan vi i staff teamet då agera för att kunna göra så att folk undviker att begå regelbrott genom startkare åtgärdare och vara säker att personen som har begått det inte gör om sitt misstag

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att agera på ett bra sätt medans du gör staff arbete som till exempel att du snackar med personen innan du ger åtgärder för att kunna höra mer om senariot och vad som har hänt du kanske till exempel har missat nått. Man kan också ha en lung ton medans du hålle rp med staff arbete och inte arg på en spelare för att dom gör fel och man ska istället förklara till dom hur dom kan förbättra sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag brukar spela/rpa när jag har fritid eller när jag inte har nånting annat i schemat att göra så det blir rimligt för mig att spela.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har 200+ timmar på staff arbete

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka